google890debed0804c991.html;
  • Oklejanie samochodów


    Agencja Reklamowa Wrocław proponuje Państwu usługę oklejania samochodów Wrocław. Proponujemy kompleksowa usługę: projekt, druk oraz oklejenie. Oklejenie…

  • Oklejanie witryn

    Proponujemy Państwu oklejanie witryn Wrocław, sklepów, banków, restauracji, szyb lokali usługowo - handlowych czy powierzchni biurowych na terenie Wrocławia i…

  • Szyldy reklamowe


    Szyld reklamowy, szyldy Wrocław to najbardziej popularna forma reklamy i bardzo popularna fraza wpisywana w Google.  Szyldy Wrocław to podstawowe oznaczenie miejsca…

Aktualności

Druk solwentowy

Oferujemy wydruki solwentowe z użyciem szerokiej gamy dostępnych materiałów

Naklejki

Projektujemy, drukujemy i wyklejamy naklejki reklamowe na różne podłoża.

Strony internetowe

Wykonujemy strony internetowe na CMS Joomla wraz z optymalizacją SEO!

agencja-reklamowa-wroclawReklama prasowa, reklama na samochodach, billboardowa jest znacznie bardziej autorskim dziełem zespołu kreatywnego i mają oni w tym przypadku znacznie większy wpływ na ostateczny sposób zademonstrowania pomysłu, dużo więcej zależy bezpośrednio od twórców. „chociaż lubię telewizję, zawsze ciągnie mnie do druku. Myślę, że to z powodu kontroli, jaką mogę mieć. Reklamówka telewizyjna nigdy nie jest dokładnie taka, jak sobie wyobrażałeś. W druku wszystko ode mnie zależy. To moje dziecko. Wszystkie decyzje są moje” – mówi Neil Godfrey, wywodzący się z DDB jeden z najsłynniejszych współczesnych art. directorów.

Dlatego pomimo bezprecedensowego rozkwitu mediów elektronicznych, reklamy drukowane cieszą się niezmiennie ogromnym uznaniem wśród pracowników działów kreacji. Uchodzą za szlachetną formę, gdzie pomysł kreatywny żyje w całej pełni, a ewentualne braki lub słabości szybko stają się oczywiste.

tablica reklamowa wrocławTablice reklamowe okazały się doskonale przystosowane do wymagań współczesności – jest klasyczną wręcz formą „pocztówki”, a wystarczy rozejrzeć się wokół, żeby zobaczyć, że styl „pocztówki” jest obecnie absolutnie dominujący. Zdecydowały o tym różne czynniki, jak choćby zmiana tempa życia. Uważa się, że konsumenci żyją coraz szybciej, na pewno dużo szybciej niż w latach pięćdziesiątych, czy nawet osiemdziesiątych. Uproszczone formy reklam, sprowadzanie przekazu do prostych, natychmiast przyswajanych idei wydaje się najlepszą formą odpowiedzi na zmiany w życiu konsumentów.

Wśród dyrektorów kreatywnych, niewiele jest powszechnie obowiązujących zasad, dotyczących tworzenia reklam. Sama idea kreatywności jest sprzeczna z realizowaniem jakichkolwiek stałych reguł. Bill Bernbach mówił: „Wszystko, czego chcę, to przekazanie przewagi naszego produktu w sposób zapadający w pamięć. Jeśli by to osiągnąć trzeba złamać każdą zasadę świata, to chcę te zasady złapać” (Higgins, 2003).Nawet jeśli jakieś reguły zdają się obowiązywać, to nagrody na festiwalach reklamowych są przyznawane właśnie za ich łamanie.

agencja-reklamowa-wroclawBranża reklamowa zachowuje dzięki temu pewien niezbędny instynkt odnawiania się, poszukiwania coraz to nowych sposobów docierania do konsumentów. Wymienię nam najbliższe i skuteczne formy reklamy: tablice reklamowe Wrocław, reklama na samochodach Wrocław, banery (często stosowane frazy regionalna w internecie - bardzo popularna Reklama Wrocław).

 Jednak nawet w tym świecie, który z założenia nie szanuje zasad, jedna zasada powszechnie obowiązuje i nie jest kontestowana przez bodaj żaden z autorytetów – po polsku moglibyśmy ją nazwać zasadą jednego grzyba w barszczu.Zgodnie z tą zasadą, w każdej reklamie, niezależnie od medium, czy to będzie reklama na pojazdach, tablica reklamowa, telewizja czy radio jest miejsce na jeden przekręt.
Przekręt może być w haśle lub w obrazie, ale zawsze tylko jeden. Jeśli obraz jest prowokujący, szokujący, zagadkowy, śmieszny, udziwniony czy kompletnie sztuczny, hasło musi być jak najbardziej zwyczajne. Jeśli zatem można mówić o jakichkolwiek regułach tworzenia dobrych billboardów, to zalecenia nie będą inne niż w przypadku wszystkich reklam. Najważniejszy jest silny pomysł, który można wyrazić maksymalnie prosto. Natomiast na etapie wykonania trzeba uważać, aby go nie „przefajnować” przez jednoczesne przekręcanie hasła i obrazu. Tylko tyle i zarazem aż tyle trzeba do stworzenia reklam, które przynoszą sławę autorom, a klientom zyski.

Przykładów tej prawdy jest tak wiele, że aż trudno wybrać konkretne przypadki do omówienia. Wyrazisty symbol w połączeniu z bardzo prostym hasłem zwykle działa wprost fenomenalnie.

Treść kampanii doskonale udało się uwypuklić, dzięki urwaniu jednej z nóg tablic wolnostojących – na przekrzywionej tablicy eksponowany był plakat, zachęcający do wprowadzenia zakazu stosowania min lądowych. Na przekrzywionych tablicach umieszczał swoje plakaty także Jeep Grand Cherokee – w tym wypadku chodziło o podkreślenie, że reklamowany samochód poradzi sobie w bardzo niedostępnym terenie. Dzięki umieszczeniu tablic pod ostrym kątem, osiągany był efekt podjazdu pod bardzo stromą górę. Fizyczność tablic była też wykorzystywana na wiele innych sposobów, niekoniecznie polegających na niszczeniu czy przerabianiu.
Fantastycznym przykładem jest pod tym względem choćby świetna kampania agencji Leo Burnett, mająca skłaniać do ochotniczego wstępowania do wojskowych sił specjalnych. Na wysokich, niedostępnych ścianach umieszczane były proste hasła „Weź ulotkę”, a mały pojemnik z ulotkami umieszczany był tuż poniżej. Dla wszystkich było absolutnie jasne, że ktoś, kto umiałby wziąć stamtąd ulotkę, jest właściwym kandydatem na komandosa. Ten sam zabieg stosowano, umieszczając informacje także na banerach reklamowych , ciągniętych przez samoloty i na wagonikach kolejki wysokogórskiej.     

Niezwykle widowiskowy charakter miała kampania, w której tablica dosłownie wyrastała z ziemi wraz z przyklejonym do niej plakatem, przedstawiającym drzewo. W kolejnych dniach przechodnie mogli widzieć, jak tablica z drzewem rośnie coraz wyżej. Dopiero na końcu okazało się, że była to reklama środka stymulującego wzrost roślin. W kilku kampaniach autorzy pomysłów bawili się także stelażem tablic. Noga, na której stoi tablica, była już zamieniana na gigantyczny widelec ( w reklamie shake’ów McDonaldsa) czy na pień drzewa ( reklamie centrum ogrodniczego).

agencja-reklamowa-wroclawNowe formy reklamy zewnętrznej

Reklama jest polem nieustannego wyścigu, gdzie nagrody są przyznawane za oryginalność, a czasami nawet za bezczelność. Zabawne, odkrywcze i szokujące formy reklamy pojawiają się odkąd tylko istnieje masowa komunikacja. Wszyscy wiemy, że jedne z najstarszych znanych reklam odkryto w Pompejach, ale ponoć nie były to tylko tabliczki czy malowidła na ścianach – jedna z tamtejszych prostytutek reklamowała się przy pomocy sandałów zostawiających na ziemi odcisk z hasłem „chodź do mnie” - szkoda, że nie fraza

reklama Wrocław. Także w bliższej nam historii nie brak przykładów bardzo nietypowych rozwiązań. W latach dwudziestych XIX wieku w Anglii wszystkich doprowadzał do szału niejaki Edward Lloyd, który przybijał swoje stemple reklamowe („Lloyds Weekly Newspaper”) na miedzianych monetach dopóki rząd nie zdołał mu tego zabronić. Zresztą Lloyd bardzo pomysłowo dbał o należytą dystrybucję ostemplowanych monet – wypłacał nimi pensje swoim pracownikom.
W 1891 roku ten sam pomysł próbował wykorzystać znany producent mydła Thomas J. Barratt, ale nie uzyskał na to zgody. Poradził sobie inaczej – sprowadził dwieście pięćdziesiąt tysięcy drobnych monet francuskich, nadrukował na nich swoje hasło i rozprowadził w Anglii. Barratt w ogóle był specem od nietypowych form reklamy – w swojej poprzedniej akcji stemplował reklamy mydła na odwrocie znaczków pocztowych i często udzie, którzy lizali znaczki, mieli te reklamy potem w dosłownym sensie na językach (Turner, 1953).

Chęć poszukiwania nowych form reklamy wynika przede wszystkim z dwóch czynników. Po pierwsze, jak zgodnie przyznają specjaliści z większości krajów rozwiniętych, konsumenci są już zupełnie przytłoczeni reklamą w tradycyjnych mediach. Telewizja, radio, dziennik, magazyny, reklama zewnętrzna w postaci tablic reklamowych czy kino mają wszędzie mnóstwo reklam. Także Internet, gdy tylko stał się dostatecznie masowy, natychmiast został wprost zasypany ofertami reklamodawców. Konsumenci, zwłaszcza młodsi, nauczyli się doskonale owijać reklamy, budowanie zasięgu wśród młodzieży staję się coraz trudniejsze. Stąd właśnie chęć wymyślenia takich sposobów komunikowania się, aby najbardziej odporni na reklamę odbiorcy zostali zaskoczeni i wciągnięci do pewnego rodzaju gry z reklamodawcą. Warunki tej gry wymagają nie tylko eksploatowania nowych nośników, ale także pomysłowości. Zakłada się, że nawet najbardziej krytyczni konsumenci docenią specjalnie do nich skierowane inteligentne przekazy, często oparte na kontekście miejsca i wykorzystujące humor. Reklamodawcy wierzą, że bystry przekaz, wpisujący się w otoczenie, niespodziewany i kreatywny przedziera się przez niechęć odbiorców i zostaje na dłużej w ich pamięci (Madon, 2005).

stojaki reklamowe wrocławWielka różnorodność asortymentu na rynku zmusza producentów do odpowiedniej promocji swoich marek. Jednym ze sposobów na wyróżnienie produktu i przyciągnięcie uwagi konsumenta jest stosowanie właściwie dobranych stojaków reklamowych. Stojaki reklamowe wykonane są z aluminium, na bazie oferowanych przez nas ramek OWZ. Ochronę prezentowanych reklam stanowi antyrefleksyjna folia z PCV o grubości 0,3 mm. a plecy wykonane są z tworzywa HIPS grubości 1 mm w kolorze srebrnym. Zastosowane tutaj ramy aluminiowe otwierają się i zamykają bez użycia jakichkolwiek narzędzi i pozwalają na wymianę prezentacji od zewnątrz - łatwo i szybko.

agencja-reklamowa-wroclawStwierdzono bowiem, że stosowane powszechnie w pralniach chemicznych i ekologicznych wieszaki metalowe, odpowiednio odbudowane, stanowią doskonały nośnik treści i obrazów reklamowych. Ta forma reklamy jest również bardzo konkurencyjna w stosunku do innych form marketingowych, takich jak ulotki czy listy (przesyłki) reklamowe, przy czym w odróżnieniu od nich charakteryzują się dużą skutecznością a percepcja zawartych na nich treści jest bardzo wysoka i sięga nawet 100 %. Nie bez znaczenia jest również fakt, że wieszak reklamowy zostaje zabrany bezpośrednio do domu odbiorcy reklamy, co dodatkowo zwiększa szanse na zwrócenie uwagi na reklamowany produkt i głębsze nim zainteresowanie, np. poprzez poszukiwanie informacji na jego temat w Internecie.

 

 

 

Zapraszamy na inne strony serwisu!

Strona głównaOklejanie samochodów Wroclaw Tablice reklamoweTworzenie stron WrocławPozycjonowaie stron wwwBaner reklamowe Szyldy Wrocław, Kasetony reklamoweOklejanie witryn WrocławReklama WrocławStojaki reklamoweLitery przestrzenne WizytówkiUlotki reklamoweOferta dla nowych FirmStoiska targowe WrocławRollupy WrocławCiekawostkiPrzyciemnianie szyb Oklejanie aut Wroclaw