google890debed0804c991.html;
  • Oklejanie samochodów


    Agencja Reklamowa Wrocław proponuje Państwu usługę oklejania samochodów Wrocław. Proponujemy kompleksowa usługę: projekt, druk oraz oklejenie. Oklejenie…

  • Oklejanie witryn

    Proponujemy Państwu oklejanie witryn Wrocław, sklepów, banków, restauracji, szyb lokali usługowo - handlowych czy powierzchni biurowych na terenie Wrocławia i…

  • Szyldy reklamowe


    Szyld reklamowy, szyldy Wrocław to najbardziej popularna forma reklamy i bardzo popularna fraza wpisywana w Google.  Szyldy Wrocław to podstawowe oznaczenie miejsca…

Aktualności

Druk solwentowy

Oferujemy wydruki solwentowe z użyciem szerokiej gamy dostępnych materiałów

Naklejki

Projektujemy, drukujemy i wyklejamy naklejki reklamowe na różne podłoża.

Strony internetowe

Wykonujemy strony internetowe na CMS Joomla wraz z optymalizacją SEO!

Większość ludzi ogląda projekty bez zagłębiania się w ich skuteczność (bądź jej brak), lecz projektant powinien analizować oglądane strony pod kątem tego co działa, a co jego zdaniem jest zupełnie nietrafione. Dla ułatwienia należy jednak w tym celu podzielić całe dzieło na mniejsze części.

Niektóre projekty zadziwiająco dobrze funkcjonują pomimo złamania jednej czy dwóch zasad , lecz większość jest konstruowana z ich uwzględnianiem.

Aby ułatwić sobie ocenę zależności między poszczególnymi elementami projektu, spróbuj podzielić stronę i naszkicować ją w postaci diagramu. Taka analiza ułatwia zaobserwowanie proporcji, rytmu i hierarchii poszczególnych elementów, choć z oczywistych względów nie uwzględnia rodzaju ani spójności palety barw, gdyż specyfika diagramu kładzie główny nacisk na ilościowo – wielkościowe zależności wizualne.

Przy okazji zastanów się, czy paleta barw projektu ma tradycyjny charakter , czy raczej stanowi odstępstwo od klasycznych rozwiązań. Koniecznie przyjrzyj się tonom, tintom i odcieniom kolorów użytych w projekcie, gdyż stanowią one klucz do palety barw opracowanej na potrzeby analizowanej strony.

Zwróć uwagę na elementy, które wyraźnie odróżniają się od pozostałych czy wręcz kłócą się z nimi. To świadczyłoby o problemach z harmonią projektu, choć zdarza się, że takie detale są umieszczane w projekcie celowo ( na przykład dla uwypuklenia elementu wymagającego podjęcia określonych działań ze strony użytkownika).

strony www Wrocław

Odwiedzający wchodzą na naszą witrynę z różnym stopniem pewności, przekonania co do swoich zadań. Trafią na nią osoby, które: dokładnie wiedzą, czego chcą, wiedzą w przybliżeniu czego chcą, nie wiedzą czego chcą, ale jeśli to odkryją, najprawdopodobniej zdecydują się na zakupy, weszły na naszą witrynę przypadkowo i niczego od nas nie oczekują.

Twoja witryne internetowa musi uwzględniać schematy kategoryzacji, aby możliwe było zaoferowanie właściwych rozwiązań dla każdej z tych grup. Badania nad interfejsem użytkownika dowiodły, że odwiedzający wolą nawigować za pośrednictwem przemyślanych kategorii niż z wykorzystaniem słów kluczowych.

Niechęć do przeszukiwania z użyciem słów kluczowych wynika przede wszystkim z niezrozumiałych i trudnych w interpretacji wyników zdecydowanej większości tego rodzaju działań. Powinieneś się więc upewnić , czy Twoje kategorie są właściwie zdefiniowane, zrozumiałe i łatwe w nawigowaniu. Staraj się stosować w aktywnym oknie możliwie efektywne kategorie i schematy nawigacji, które umożliwią odwiedzającym szybkie docenienie oferowanej przez Ciebie wartości.

Materiały nakłaniające ich do zakupu powinny się znajdować na pierwszym planie – tak aby odwiedzający nie musieli przewijać strony – i powinny jak najszybciej dostarczać im interesujących ich informacji. Dobrym przykładem witryny, na której skutecznie zastosowano technikę kategoryzacji jest www.kineticfountains.com.

Przemawia ona do różnych rodzajów odwiedzających w odmienny sposób, stosując przy tym słownictwo przykuwające ich uwagę. Oczywiście nie wszyscy odwiedzający zastosowaliby taki sam schemat klasyfikacji jak Ty. Strona domowa firmy Kinetic Fountains ułatwia odwiedzającym szybką identyfikację kategorii oferowanych produktów wg preferowanych kryteriów: samej kategorii, dodatków bądź ceny. Mogą oni wybrać z listy (potrzebuję... szukam...).
Opisywany schemat uwzględniania gotowy wykaz oferowanych produktów, mechanizm przeszukiwania , a nawet swoisty przewodnik dla tych odwiedzających , którzy nie dysponują dostateczną wiedzą o produktach i nie potrafią stwierdzić, które z oferowanych rozwiązań są dla nich najkorzystniejsze.

Zapraszamy na inne strony naszego serwisu:

- Strona główna

Oklejanie samochodów
- Tablice reklamowe
- Tworzenie stron Wrocław
- Pozycjonowaie stron www

- Baner reklamowe

- Szyldy Wrocław

- Kasetony reklamowe

- Oklejanie witryn Wrocław
Reklama Wrocław
- Stojaki reklamowe

Litery przestrzenne 
Wizytówki 
-Ulotki reklamowe
Oferta dla nowych Firm

- Stoiska targowe Wrocław

- Rollupy Wrocław

- Ciekawostki

- Przyciemnianie szyb