Oklejanie witryn Wrocław. Projekt, druk i oklejanie!
Najczęściej zamawianą usługą w naszej firmie jest usługa oklejania witryn Wrocław. Reklamomedia realizuje zamówienia w sposób kompleksowy: wykonamy projekt oklejenia, druk na wybranym materiale i oklejenia witryny Wrocław.
Oklejanie witryn, drzwi wejciowych do firm, okna i inne powierzchnie szklane.
Do wykonania kosztorysu wymagane są następujące informacje: wymiar powierzchni do oklejenia, informacja czy Państwo posiadacie projekt oklejenia i dobór odpowiedniej folii. Jeżeli nie macie Państwo wybranej folii możemy wspólnie uzgodnić rodzaj materiału jaki zastosujemy do oklejenia. Aby przyśpieszyć procedury wykonania kosztorysu usługi, mozna wysłać pocztą internetową również zdjęcie witryny, która przedstawi nam istniejący podział przeszkleń w istniejącej witrynie.
Na naszej stronie internetowej są pokazane zdjęcia różnych realizacji usługi: oklejania witryn Wrocław. Możemy zobaczyć w jaki sposób zostały wykorzystane poszczególne rodzaje folii.
Rodzaj oklejanych witryn:
Typowe witryny sklepowe
Okna biur i innych powierzchni biznesowych
Wewnętrzne ścianki przeszkleń biurowych
Przeszklenia balkonów i inne.
Najczęściej stosowane materiały stosowane do oklejenia:Folia OWV (dziurkowana)
Folia monomeryczna pęłna
Folia imitująca szronione szkło
Ważną informacja dla zamawiającego jest koszt wykonania, termin realizacji i rodzaj materiału jaki użyjemy do wykonania oklejenia. Najczęściej do oklejania witryn wykorzystywana jest folia OWV (dziurkowana), która wybierana jest do zaklejania całych powierzchni witryny i która zadrukowana dowolną grafiką daje ciekawe efekty. Więcej na temat tej folii zapraszam na stronę: więcej...
Najczęściej zadawane pytania w usłudze oklejanie witryn Wrocław i innych przeszkleń!
1. Starając się o kosztorys wykonania usługi jakie informacje dosłać, aby otrzymać wycenę?
Najważniejsze jest przesłanie wymiary szyb. Jest to czynnik, który najbardziej wpływa na wykonanie kosztorysu usługi. Drugim decydującym o wycenie usługi jest rodzaj folii do oklejenia. Jeżeli Państwo nie wybraliście odpowiedniego materiału to chętnie doradzimy. Proszę tez o przesłanie projektu oklejenia. Jeżeli nie posiadacie projektu to proszę o przesłanie wytycznych do wykonania takiego projektu.
Przesłanie zdjecia witryny/przeszkleń tez pomoże w wykonaniu wyceny.
2. Jaką folie wybrać?
Należy upewnić się co do swoich potrzeb - co chcemy uzyskać!
Folia OWV
Najczęsciej używana folia do oklejania witryn to folia OWV (dziurkowana). Zadrukujemy całą powierzchnie oklejenia a jednoczesnie spowodujemy to, że swiatło dzienne dostanie się do naszych wnętrz. Więcej na temat folii OWV na naszej stronie więcej...
Naklejki wyciete ploterowo!
Jeżeli nie chcemy zaklejać całych szyb to możemy wykleić szyby folią ploterową. Tłem wtedy będzie szyba a możemy wyciąć folie wczesniej zadrukowaną lub skorzystać z folii gotowych.
Folia imitująca szronione szkło, okreslana też jako folia matowa czy folia mrożona!
Elegancki efekt uzyskamy po naklejeniu folii szronionej, zasłonimy wgląd do naszych wnętrz nie blokując swiatła dziennego. Często na tej folii naklejamy tresć i grafikę wyciętą na ploterze. Więcej na naszej stronie więcej...
Folia monomeryczna - pełna!
Jeżeli chcemy zadrukować powierzchnie do oklejenia i zasłonić wnętrze to ta folia będzie dobry wyborem.
3. Jaki jest koszt wykonania projektu plastycznego oklejenia?
Po przesłaniu wszystkich informacji dotyczących wizualizacji oklejenia, będziemy mogli ocenić stopień złożoności prac graficznych i czas potrzebny na wykonanie projektu. Tą są główne czynniki tworzące koszt wykonania tego etapu zamówienia. Każde zamówienie traktujemy indywidualnie.
4. Kto mierzy powierzchnie szklane przeznaczone do oklejenia?
Zamawiający sam powinien zmierzyć szyby i przesłać informacje potrzebne do wstępnej wyceny (mierzymy od uszczelki do uszczelki). Ten pomiar jest traktowany przez nas jako pomiar orientacyjny a pomiar produkcyjny będzie wykonany przez wykonawcę po złożeniu zamówienia. W sytuacjach wyjątkowych wykonawca bezpłatnie wykona pomiar potrzebny do wykonania kosztorysu.
5. Czy usuwanie starej folii z szyb jest usługą płatną?
Tak! Usługa usuwanie folii Wrocław jest usługą żmudną i wymagającą odpowiedniego doświadczenia. więcej...
6. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Od złożenia zamówienia potrzebujemy od 4 do 7 dni. Czas może się wydłużyć w momencie wykonywania przez nas wizualizacji oklejenia. Pewne ograniczenia wynikają z technologii druku i kolejnością zamówień w firmie.
Szyby od wenątrz oklejone folią imitującą szronione szkło. Na zewnątrz czarna folia cięta na ploterze. Było dość wysoko!! Realizacja usługi pt. oklejenie witryny Wrocław.
Oklejenie od wewnątrz powierzchni z pcv folią monomeryczną. Usługa pt. Oklejenie witryny Wrocław!
Ponownie przedstawiamy Państwu wykorzystanie szyby jako tła do naszej ekspozycji grafiki. Folia monomeryczna, cieta na ploterze. Realizacja usługi pt. Oklejenie witryny Wrocław.
Jeżeli chcemy wykorzystać tło szyby lub kolor za szbą, w przestrzeni pomieszczenia to możemy wybrać druk i cięcie po obwodzie grafiki jaką chcemy pokażać. Przykład przedstawiony wyżej pokazuje nam wykorzystanie usługi pt. oklejenie witryny Wrocław właśnie w ten sposób. Folią monomeryczna, pełna. Druk grafiki na folii, ciecie po obwodzie grafiki. Górne elementy cięte na ploterze. Wizualizacja oklejenia witryny bardzo ciepło przyjęta przez dzieci i dorosłych!!
Następny przykład oklejania witryn Wrocław wewnętrznych folią, która imituje szronione szkło. Folia dająca estetyczny efekt zasłonięcia powierzchni szklanej. Wycięty logotyp na powierzchni folii, wybrana folia i naklejona. Folia często stosowana do oklejania witryn Wrocław.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana)
Drugą najczęściej zamawianą folię w oklejaniu witryn i innych powierzchni szklanych jest folia, która imituje szronione szkło. Folia stosowana bardzo często do oklejania zewnętrznych i wewnętrznych ścianek, powierzchni szklanych w biurach, bankach i innych. Więcej na temat tej folii zapraszam na stronę: strona główna i https://reklamomedia.pl/oklejanie-witryn-wroclaw-folia-szronione-szklo.html.
Zastosowanie folii, która imituje mrożenie szkło. Ten materiał najczęściej wybierany jest w sytuacji gdy chcemy aby światło dostało się do pomieszczenia i jednocześnie chcemy zasłonić wnętrze. Folia stosowana do oklejania witryn Wrocław.
Następną folią wybieraną do oklejenia witryn Wrocław jest folia monomeryczna, pełna, która pozwoli nam zasłonić witrynę przed światłem dziennym, przed wzrokiem ciekawskich. Stosowana jest często gdzie wymagane jest zasłonięcie w 100% powierzchni szklanych - zaciemnienie pomieszczenia.
Przykład realizacji usługi oklejanie witryn Wrocław. Folia pełna, monomeryczna, drukowana i cięta na ploterze po obwodzie.
Realizacja: oklejanie witryn Wrocław. Folia OWV (dziurkowana), projekt dostarczony przez zamawiającego, druk o oklejenie po stronie wykonawcy.
Do form reklamy zewnętrznej zaliczymy oklejanie samochodów, wykonanie szyldów reklamowych Wrocław czy wykonanie tablic reklamowych ale najczęściej wybierane przez firmy jest oklejenie witryn. Witryna wizytówką firmy, która często odgrywa rolę szyldu, tej pierwszej, odczytanej informacji przez ewentualnego Klienta.
Wstępny kosztorys usługi rozpoczynamy od analizy informacji przesłanych przez Państwa takich jak: wymiary powierzchni do oklejania, projekt oklejenia, zdjęcie witryny. Jeżeli nie posiadacie Państwo projektu prosimy o przesłanie wytycznych do wykonania takiej wizualizacji. Mogą to być elementy graficzne takie jak logotyp, zdjęcia produktów, usług i treść uzupełniająca przekaz graficzny.
Po akceptacji przez Państwa wizualizacji oklejenia wykonujemy druk, cięcie, przygotowanie materiałów do aplikacji. Nasza firma wykonuje odpłatnie usługę usunięcia starej folii z powierzchni szklanych. Oferta wysyłana do Państwa powinna przedstawiać koszt wykonania i termin realizacji. Akceptacja nasze oferty oznacza rozpoczęcie realizacji zamówienia, który rozpoczynamy od pomiaru produkcyjnego i omówieniu wizualizacji oklejenia.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub zapytania e-mailem.
Najczęściej stosowane rodzaje folii i ich przeznaczenie
1. Folia OWV (dziurkowana)
Najczęściej stosowana jest do oklejania: witryn sklepowych i biurowych, szyb samochodowych i innych powierzchniach szklanych. Nadrukowana folia jest widoczna od zewnątrz a od wewnątrz pomieszczenia widzimy co się dzieje na zewnątrz.
2. Folia pełna, monomeryczna
Stosowana do oklejania samochodów, witryn i innych powierzchni szklanych i metalowych. Folia nie przepuszcza światła, zaciemniając nam pomieszczenie.
3. Folia matująca, imitująca szronione szkło.
Stosowana do oklejania witryn, ścianek szklanych powierzchni biurowych i innych powierzchni szklanych. Przepuszcza światło, zasłaniając w zadawalający sposób pomieszczenie.
Oprócz w/w folii wymienimy jeszcze folie przeciwsłoneczne, folie antywłamaniowe i zabezpieczające. Stosowana jest też folia lustro weneckie, folia chroniąca naszą prywatność, nasze pomieszczenie przed promieniami słonecznymi.
Koszt oklejenia witryny jest uzależniony od:
- wielkości witryny ( w m2)
- rodzaju folii
- stopnia trudności projektu graficznego
- miejsca montażu (praca na wysokości)
- konieczności przygotowania (czyszczenie witryny) powierzchni do oklejenia.
Na co powinniśmy zwrócić uwagę tworząc skuteczną reklamę.
- Reklama powinna być prosta - publiczność zmotoryzowana ma 4 sekundy na przekaz
- Czcionki wybrane do wzorów powinny być łatwe do odczytania z różnych odległości.
- Duże, czytelne czcionki. Czcionki z cienkich kresek, ozdobne są trudniejsze do odczytania.
- Odpowiednie odstępy między literami, słowami i liniami zwiększy widoczność.
- Słowa składające się z dużych i małych liter są zwykle łatwiejsze do odczytania niż wszystkie dużymi literami.
- Wysoki kontrast kolorów może poprawić widoczność reklamy.
Przykłady realizacji i inne informacje dotyczące oklejania witryn Wrocław
Przykład oklejenia folią imitującą szronione szkło z wycietym logotypem w folii. Takie rozwiązanie stosuje się oklejając drzwi niż oklejając witryny.
Przykład oklejenia drzwi folią imitującą szronione szkło. Logotyp wycięty z folii monomerycznej.
Przykład oklejenia okien folią OWV (dziurkowaną). Z odpowiedniej odległości większość ludzi nie zauważy folii dziurkowanej, która jest najczęściej wybierana do oklejania witryn Wrocław.
Przykład oklejenie folią, która imituje szronone szkło. Ścianki wewnętrznej budynku, społniającej rolę witryny. Oklejona witryna Wrocław przedstawia siedzibę firmy w dużym biurowcu, posiadającym pomieszczenia przeznaczone tylko pod wynam (zdjęcie zostało zrobione przed naklejeniem logotypu z podstawowymi informacjami dotyczących działalności). Dużo miejsca na witrynie pozwala nam umieścić logotyp/ nazwę firmy, godziny urzędowania, asortyment produktów i usług, nr telefonu, strona www i adres emai.
Ten przykład pokazuje jak za niską kwotę mozna okleić witrynę Wrocław. Folia monomeryczna, biała, mat, cięta według projektu oklejenia.
Przykład przedstawia nam jak za niską kwotę mozna okleić witrynę Wrocław. Folia OWV (dziurkowana), druk według projektu oklejenia.
Przykład oklejenie drzwi folią imitującą szronione szkło.
Przykład realizacjo oklejenia witryny Wrocław folią OWV (dziurkowaną).
Zajmujemy się nie tylko oklejaniem witryn Wrocław, ale również inne powierzchnie szklane. Przykład oklejenia drzwi szklanych, wymyślnym wzorem.
Przykład oklejenia witryny Wrocław folią OWV (dziurkowaną).
Przykład rrealizacji oklejenia witryny Wrocław folią OWV (dziurkowaną). Wiosenna realizacja w wybranym dniu i z odpowiednią temperaturą zewnątrzną.
Przykład oklejenia witryny folią OWV (dziurkowana). Nastepny przykład oklejonej witryny, która spełnia rolę szyldu w reklamie zewnętrznej.
Grafika pt. Słodkości na witrynie. Wydrukujemy wszystko i nakleimy na każdą witrynę (oczywiście treść/grafika zgodna z prawem). W tym przypadku najlepiej zastosować folię monomeryczną, oklejając nie tylko szyby, ale również ślusarkę aluminiową. Można też rozważyć zastosowanie na szyby folię OWV (dziurkowaną) a na ślusarkę aluminiową folię monomeryczną. Zapraszamy do skorzystania z usługi pt. oklejanie witryn Wrocław.
Przykład oklejenia drzwi folią imitującą szronione szkło. Logotyp wydrukowany i naklejony na już oklejone drzwi.
Zdjęcie przedstawia zastosowanie folii OWV (dziurkowanej). Po prawej stronie przedstawiamy strukturę folii dziurkowanej (bez zadruku). Jak Państwo widzicie, ta folia ma strukturę przypominającą plastry miodu. Stosowana jest do oklejenia witryna Wrocław.
Przykład realizacji oklejenia witryny Wrocław. Folia imitująca szronione szkło jako tło i wyciecie logotypu na folii, która została naklejona na folię imitująccą szronione szkło.
Folia imitująca szronione szkło - oklejanie witryny wewnętrznej w postaci ciętych pasków, zaznaczajace tafle szkła
.Paski na tafli szkła z folii imitującej szronione szkło.
Przykład oklejenia górnej witryny, przeszklenia, folią reklamową. W tej sytuacji oklejona powierzchnia szklana odgrywa rolę szyldu firmowego, która skutecznie prezentuje logotyp, przedstawijący wejście głowne do firmy. Górna częć witryny oklejona została folią monomeryczną, pęłną, z wydrukiem solwentowym.
Kolejny przykład oklejenia witryny folią imitującą mrożone szkło, które jak wiemy przeznaczona jest również do dekoracyjnego oklejenia szyb w biurach, hotelach, restauracjach. Jest to folia pełna, przepuszczająca światło, folia zapewniająca dyskrecję i ochronę przed słońcem. Zapraszamy do skorzystania z systemu oklejenia witryn Wrocław.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią imitującą mrożone szkło. Napisy i grafika wycięta z folii czarnej i naklejona na wcześniej oklejoną witryne
Przykład oklejenia witryn Wrocław folią OWV (dziurkowaną)
Przykład realizacji oklejenia witryn Wrocław folią OWV (folia dziurkowana)
Druk na folii dziurkowanej, często wybieranej do oklejania witryn i druk na folii pełnej, monomerycznej, ciętej na ploterze według elementów graficznych projektu plastycznego.
Folie przeciwsłoneczne i antywłamaniowe
Proponujemy Państwu skorzystanie z usługi oklejania powienichni szklanych foliami przeciwsłonecznymi, folie lustro weneckie i foliami antywłamaniowymi. Oklejene okna folią przeciwsłoneczną ograniczą mozliwosci nagrzewania sie pomieszczenia.
Folie antywłamaniowe Wrocław pomagają zabezpieczyć szyby przed stłuczeniem i zabezpieczy nasze pomieszczenia przed włamaniem.
Jeszcze jeden przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana). Tak tylko dla przypomnienia - oklejona witryna spełnia rolę szyldu reklamowego.
Nasza firma zajmuje się usuwaniem starej grafiki z szyb, samochodów i innych powierzchni. Przy zniszczonej ekspozycji czy zmianie szaty graficznej musimy najpierw usunąć starą grafikę aby nakleić nową. Jest usługa, która wymaga pewnego doświadczenia, czasu i odpowiedniej temperatury zewnętrznej.
Zasadą o której powinniśmy pamiętać przy tworzeniu wizualizacji usługi oklejanie witryn Wrocław jest to, że im szybciej ludzie poruszają się w okolicy naszego sklepu, tym mniej czasu mają na studiowanie, często za długich haseł, informacji umieszczonych na witrynach. W takich sytuacjach nasza informacja powinna być prosta i wyrazista, napisy duże w odpowiednich kolorach.
Często widzimy oklejone witryny gdzie na jednej szybie mamy umieszczone informacje dotyczące promocji, godzin otwarcia, lokal monitorowany, logotyp, grafika przedstawiająca naszą profesje. Umieszczanie wielu komunikatów obok siebie będzie mało skuteczne.
W przypadku oklejonej witryny gdzie wizualizacja przedstawia nam produkty, powinniśmy pamiętać aby zgromadzić elementy graficzne wokół punktu centralnego powierzchni oklejenia. Warto też pamiętać aby elementy graficzne były umieszczone na odpowiedniej wysokości. Za wysoko mogą być niezauważone a za nisko ignorowane. Najlepszym miejscem będzie wysokość wzroku Klienta i tam powinniśmy umieścić najważniejsze informacje.
Planując oklejanie witryn Wrocław powinniśmy zwrócić uwagę na odpowiedni dobór kolorów. Powtórzenie kolorów, równowaga przy stonowaniu kolorystycznym, skontrastowane z otoczeniem jawi się nam z najbardziej skutecznym doborem kolorystycznym przy projektowaniu oklejenia.
Wzornik folii monomerycznej, stosowanej często przy oklejaniu witryn Wrocław i oklejaniu samochodów Wrocław
Firmy zajmujące sie badaniami zachowań w różnych sytuacjach zbadali, że 80% klientów podejmuje decyzje wejść czy nie wejść do danego sklepu pod wpływem oklejonej witryny Wrocław, a 75% przyznaje, że zdarza się podejmowanie decyzji zakupu pod wpływem informacji przeczytanej z reklamy znajdującej się na witrynie. Odpowiednia oklejona witryna to tani i bardzo atrakcyjny sposób komunikowania się z otoczeniem.
Wykonujemy projekty plastyczne, drukujemy i oklejamy!
Najczęściej stosujemy folie one way vision, folie monomeryczne i folie imitującą mrożone szkło. Folia One-Way Vision (dziurkowana) daje ciekawe efekty. Oprócz zmniejszenie negatywnego oddziaływania promieni słonecznych daje nam zdolność widzenia przez zadrukowaną powierzchnie reklamy.Na zamówienie oklejamy szyby foliami antywłamaniowymi, lustro weneckie , atermiczymi (zmniejsza temperaturę w pomieszczeniach). W celu przedłużenia żywotności ekspozycji, polecamy laminowanie folii (zabezpieczenie przed promieniami UV).
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana)
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana)
Informacje dotyczace oklejania witryn Wrocław - składania zamówień
Odpowiednio wykonany projekt plastyczny - oklejona witryna Wrocław - przeciąga uwagę Klienta i daje możliwość szybkiego informowania otoczenia np.: o aktualnej ofercie promocyjnej. Istnieje wiele sposobów oklejenia witryn Wrocław oraz wiele odmian materiałów w tym celu użytych.
Najczęściej spotykane to wycięte komputerowo obiekty z folii samoprzylepnej lub elementy wykonane techniką druku solwentowego. Stosuje się również folie perforowaną typu One Way Vision (dziurkowana), zwłaszcza tam, gdzie wymagany jest prześwit światła i widoczność.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia pełna, monomeryczna, drukowana i cięta na ploterze.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia pełna, monomeryczna, drukowana i cięta na ploterze.
W każdym dniu naszego dziennego pośpiechu mijamy oklejone witryny, które przekazują nam różne informacje o produktach, usługach w różnych formach estetycznych. Tylko od nas zależy czy estetyka naszej witryny sklepowej jest odbierana pozytywne czy tonie w gęstwinie informacji dnia codziennego. Spontaniczny, niewymuszony przekaz reklamowy jest bardzo ważny w trakcie podejmowania decyzji zakupu.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia pełna, monomeryczna, drukowana i cięta na ploterze po obwodzie.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław Folia OWV, monomeryczna, folia imitująca mrożone szkło, drukowana i cięta.
Inne ujęcię zdjęciowe oklejonej witryny folią OWV. Wyrazistosć druku na folii OWV (dziurkowanej) jest zadawalająca.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folia OWV (dziurkowana)
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia OWV, druk i oklejenie. Folia OWV (dziurkowana) jest najczęściej wybieranym materiałem do oklejenia witryn treścia reklamowa. Folia OWV zapewnia nam przepuszczalność światła - dobrą widoczność na zewnątrz.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią imitującą mrożone szkło i folią monomeryczną. Druk, elementy graficzne cięte po obwodzie i naklejone na wcześniej przygotowaną ekspozycje.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia imitującą mrożone szkło. Przykład wykorzystania folii monomerycznej, z której wycinamy na ploterze treść, elementy graficzne i naklejamy na wcześniej przygotowane podłoże.
Folie One-Way Vision
Folie One-Way Vision są foliami samoprzylepnymi, dziurkowanymi z warstwą polichlorku winylu. Dziurkowanie zapewnia bardziej przejrzysty, zabarwiony widol przez folie. One-Way Vision moga byc stosowane do oklejania witryn Wrocław powierzchni szklanych takich jak witryny sklepowe czy szyby samochodowe.
Korzyści z zastosowania One-Way Vision:
- Zdolność do widzenia poprzez wydrukowany projekt reklamy umieszczony na witrynie
- Zmniejszenie negatywnego oddziaływania promieni słonecznych
- Prywatność i bezpieczeństwo.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Zastosowania One-Way Vision
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Zastosowania One-Way Vision
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana)
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią OWV (dziurkowana)
Folie imitujące mrożone szkło
Folia mrożona zwane też folią szronioną, folią, która imituje mrożone szkło stosowana jest często w celu osłonięcia pomieszczenia przed niepożądanym wzrokiem. Z własnego doświadczenia wiemy, że jest to materiał często wybierany do oklejania witryn Wrocław. Główną zaletą tego materiału jest przepuszczalność światła dzięki czemu nie zaciemniamy pomieszczenia. Estetyczna, nadający szybie bardzo ładny efekt imitujący trawione/mrożone szkło.
Charakterystyczne cechy folii imitującej mrożone szkło:
- możemy ją nakleić od wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia
- na folii możemy wyciąć lub nadrukować dowolny tekst, grafikę czy nakleić inną folię z informacjami o naszej firmie, produktach
- folia imitująca mrożone szkło często stosowana jest do przesłonięcia/oddzielenia stanowisk pracy
- zastosowanie tej folii do zaznaczenie obszaru przeszklenia uchroniło już niejednego odwiedzającego od przykrych doświadczeń
- każda oklejona szyba podnosi jej wytrzymałość i bezpieczeństwo przebywających w pobliżu ludzi
- folia szroniona to ciekawa alternatywa dla efektu trawionego szkła - po jej usunięciu szyba jest prawie jak nowa.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią imitującą mrożone szkło
Folie tablicowe
Samoprzylepna folia do wyklejania powierzchni na których można pisać kredą. Zastosowanie to witryny sklepowe, tablice, stojaki z cennikami, promocje, wszędzie tam gdzie należy coś napisać kredą. Folia tablicowa stosowana jest jako element stylizacji w różnych wnętrzach czy to biura czy baru.
Przykład realizacji: oklejania witryn Wrocław. Zastosowania folii tablicowej i folii OWV dziurkowanej) na witrynie sklepu we Wrocławiu
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. W folii OWV została wklejonona folia tablicowa. Realizacja we Wrocławiu
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Przykład zastosowania folii monomerycznej.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Zastosowania folii monomerycznej, OWV (dziurkowanej) i folii imitującej mrożone szkło.
Wykonanie projektu plastycznego, druku i oklejenie.
Wycinanie liter i grafiki z folii samoprzylepnej ma bardzo duże zastosowanie w reklamie zwłaszcza że jest to chyba jeden z najtańszych sposobów prezentacji. Folie samoprzylepne są odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne i odpowiednio naklejone służą jako znakomita reklama na wszelkiego rodzaju szyldach, witrynach, tablicach, samochodach oraz wszędzie tam gdzie chcemy przykleić logo czy informacje.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Zastosowania folii "mrozone szkło". Wykonanie projektu plastycznego, druku i oklejenie.
Przykład oklejenia witryny folią ONE WAY VISION i folia imitującą mrożone szkło. Przy odpowiednim projekcie oryginalna folia "mrożone szkło" i OWV (folia dziurkowana)prezentuje się całkiem dobrze!
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Oklejanie witryn folią reklamową jest tanią i skuteczną formą przekazu. Dobór odpowiedniej folii powinien nastąpić w momencie wykonania projektu plastycznego.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folia OWV (dziurkowana)
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia monomeryczna, drukowana i cięta. Grafika górna (szyby) uzupełnia przekaz szyldu głównego.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Zastosowanie folii ekonomicznej, monomerycznej, przeznaczonej na powierzchnie płaskie.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia pełna, monomeryczna, drukowana i cięta na ploterze po obwodzie
Reklama zewnętrzna jaką jest również oklejona witryna, jest niemal zupełnie pozbawiona selektywności demograficznej - podobnie jak telewizja dociera do mało zróżnicowanych odbiorców. Zanim jednak uwzględnimy faktyczne koszty, nie powinniśmy słabej selektywności interpretować jako wady. Jeśli bowiem outdoor rzeczywiście jest bardzo tani, a tak jest bardzo często, na co wskazują wyniki badań, to kwestia braku selektywności demograficznej przestaje być jakimkolwiek problemem, a może wręcz stać się znaczącym atutem. Brak selektywności należałoby uznać za zdecydowaną wadę tylko wówczas, gdyby outdoor miał być droższy niż inne, bardziej precyzyjne medium.
Najczęście wybierana folia do oklejania witryn Wrocław to folia OWV.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia OWV
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia OWV
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Przykład zastosowania folii "mrozone szkło". Wykonanie projektu plastycznego, druku i oklejenie.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Przykład zastosowania folii "dziurkowanej". Wykonanie projektu plastycznego, druku i oklejenie.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Przykład zastosowania folii "monomerycznej". Wykonanie projektu plastycznego, druku i oklejenie.
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Folia monomeryczna
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław. Przykład realizacji: oklejenie witryny folią ONE WAY VISION
Oklejone drzwi i okno folią OWV (dziurkowaną). Druk na folii OWV jest wyraźny i czytelny, skutecznie wypełniając zadanie przekazu informacji na zewnątrz. Oklejanie witryn Wrocław jest najczęściej zamawianą usługą w naszej firmie. Zapraszamy!
Przykład realizacji: oklejanie witryn Wrocław folią imitującą mrożone szkło
Przykład realizacji: oklejanie witryny Wrocław folią monomryczną
Witryny oglądane z okna pędzącego samochodu
Każdy autor reklamy wykonanej na powierzchniach szklanych (tradycyjnie oklejona witryna, duże przeszklenia biurowca) dostępna wzrokowo tylko dla osób poruszających się samochodem muszą zdawać sobie sprawę, że docierać będą do konsumentów niezainteresowanych, spieszących się i zaabsorbowanych mnóstwem innych rzeczy, które konkurują o ich uwagę na ulicy. Z tej zasadniczej diagnozy wynika wiele zasad tworzenia dobrego przekazu w sytuacji gdzie konsument ogląda wizualizacje z wnętrza samochodu czy innego pojazdu. Projekt w swej prostocie przekazu powinien odcinać się od otoczenia, być równocześnie zwięzły i mocny w swym najważniejszym argumencie. W telegraficznym skrócie, zwięzłość wypowiedzi - to są podstawowe cechy dobrego przekazu dla „gapiących się z wnętrza swoich samochodów”.
Nie ma tu miejsca na mnóstwo detali, które, być może, same w sobie są bardzo estetyczne, ale zaciemniają przekaz i odciągają uwagę widzów od głównej myśli.Kierowca jest w stanie odebrać tylko jeden sugestywny sygnał. Prostota, skrótowość i wyrazistość nie powinna być rozumiana jako konieczność pokazywania wyłącznie rzeczy płaskich, pozbawionych jakiegokolwiek głębszego znaczenia.
Przykład realizacji: oklejania witryn Wrocław. Przykład realizacji z folii monomerycznej.
Eventy - wydarzenia specjalne
Eventy - wydarzenia specjalne, wydarzenia jednorazowe lub powtarzane. To imprezy bądź akcje o charakterze gospodarczym, sportowym, politycznym, naukowym lub kulturalnym.
Osoba, która użyła pierwszy raz wyrażenia „wydarzenia specjalne”, był dyrektor public relations Walta Disneya Jack Wagner, który był jednocześnie pomysłodawcą parady na głównej alei Disneya. W tamtych latach szukano sposobu aby zatrzymać odwiedzających po zmroku. Odpowiedzią były właśnie elektroniczne parady, pochody z pokazami świateł, muzyki w odpowiednich miejscach parku rozrywki.
Parady na stałe wpisały się w parki rozrywki Disneya na całym świecie. Samo zjawisko organizowanie eventów znane jest od wieków, ale to ich obecna skala i strategiczne wykorzystanie spowodowało, że wydarzenia stały się atrakcyjne dla miast organizatorów, mediów, uczestników turystów, mieszkańców, itd. Zmieniły się też powody ich organizowania.
W odległej przeszłości wydarzenia często wiązały się z określonym punktem w czasie, np. rozpoczęcie pory roku, fazy księżyca, zaćmienie słońca i księżyca, narodziny i śmierć. Odbywały się po to, aby celebrować określone wydarzenia i dlatego obecnie tak często eventy są wykorzystywane przez gospodarzy miast, właścicieli firm do budowy wizerunku organizacji.
Eventy mogą obejmować mały sklep wyposażony w szyld, oklejoną witrynę i zespół muzyczny, który przed sklepem odgrywa znane „kawałki” zachęcając do wejścia do środka, do imprez o zasięgu większym: Mistrzostwa Świata w Siatkówce. To co je różni to przede wszystkim zasięg oddziaływania i zdolność przyciągania uczestników, obserwatorów i mediów
Oklejanie witryn Wrocław, dźwignią handlu!
Oklejona witryna czy okna sklepowe, salonu, galerii są jednym z najlepiej i najbardziej wyeksponowanych elementów mówiących bardzo wiele o prowadzonym w danym miejscu biznesie.
Oklejona witryna, tak mało doceniana i czesto niewykorzystywana są jak billboardy, prężnie oddziaływające na klientów, przyciągające swoją estetyką i dbałością o każdy szczegół. W zasadzie w tych najdrobniejszych elementach tkwi cały efekt. Okna zatem mogą być zachęcające bądź wręcz odstraszające klientów.
Zbyt często przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy z wartości takiego nośnika reklamy. Tworzą wystawy nudne, pozbawione ładu, źle doświetlone. Najważniejszym elementem wystroju witryn jest określenie linii wzroku, na wysokości której, klient skupia swója. Jeśli chcesz, by klient nie przeszedł obok twojej wystawy obojętnie, warto go czymś zaskoczyć. Dobrym pomysłem jest wkomponowanie w projekt plastyczny oklejenia tablicę zagara, który wskazuje aktualny czas.
Nie wszystkie witryny nadają się na wystawę i nie wszyskie gałęzie biznesu mogą w nich coś wystawić. Jest jednak idealnym sposób na uchwycenie uwagi klienta, który jest jednocześnie świetną i tanią reklamą.
Do tego celu możemy wykorzystać specjalne folie z nadrukami reklamowymi. Oklejanie witryn Wrocław staje się coraz popularniejsze, bez znaczenia co do wielkości okna może okleić jego część lub całość. Płaszczyzna okna staje się obszerną i bezpłatną miejscem reklamowym, który w połączeniu z odpowiednim projektem graficznym i ukierunkowanym przekazem, może zdziałać cuda.
Okleić można niemal każdą powierzchnię, bez znaczenia na działalność prowadzoną w danym lokalu i w danym miejscu. Do takich zadań najczęściej wykorzystywana jest folia monomeryczna, czy folie one-way-vision czy specjalne litery i grafiki wycinane na ploterach. W każdym wypadku można użyć śmiałych kolorów i niebanalnych rozwiązań oraz grafik.
Tak efektowna reklama nie wymaga dodatkowego, wyspecjalizowanego oświetlenia. Często dodatkową zaletą reklamy naklejonej na witryny, jest dodatkowy element zatrzymywania światła w miejscach zbyt nasłonecznionych.
Odpowiednio przemyślana reklama powinna być skonstruowana w sposób umożliwiający zmianę okleiny w witrynie ze względu na zmianę artykułów, promocje, czy aktualne oferty, bez potrzeby zmiany całej powierzchni reklamowej. Warto dodać, że taka reklama jest stosunkowo tania w porównaniu z tradycyjnymi nośnikami i niewątpliwie przyciąga wzrok przechodniów i klientów
Ciekawostka
Kiedyś, kiedyś .... .
Wśród małych firm popularne było wykorzystywanie samochodów w reklamie zewnętrznej a dokładnie dachów tychże samochodów. Stawiano tablice wykonane z blachy, malowano albo wyklejano folią treść. Reklamy w tym czasie były stawiane bez żadnych zezwoleń, akceptacji. Dogadywało się sprawy z właścicielem terenu i to wystarczyło.
Początki outdooru w Polsce
Pierwsze reklamy zewnętrzne zaczęły się pojawiać w Warszawie w 1991 roku za sprawa szwajcarskiej firmy Plakanda, która montowała niewielkie opaski na kioskach. Wkrótce potem, we wrześniu Europlakat oraz Outdoor Promocja Plakatu zaczęły montować pierwsze tablice wielkoformatowe – do końca 1991 roku było ich w Warszawie 120. Już w cztery lata później w Warszawie było około 3 tysiące tablic. Do wyobraźni przemawiały jednak dane z rysunków zachodnich – w tym czasie w samym Wiedniu tablic było ponad jedenaście razy więcej. Przed reklamą zewnętrzną w Polsce rysowała się świetlana perspektywa.
Pierwszą kampanię na tablicach wielkoformatowych przeprowadził IBM z okazji swojego wejścia do Polski. Firma, która przyjęła to zlecenie nie mogła się wyrobić ze stawianiem billboardów i zadanie zostało zrealizowane tylko częściowo. Ponieważ akurat miał przyjechać do Polski jakiś ważny szef IBM, część plakatów przyklejono do billboardów stojących luzem, opartych o ściany , a brak części tablic zrekompensowano wieszając flagi IBM na latarniach miejskich.
Na plakacie owej pamiętnej pionierskiej kampanii umieszczony był wielki bukiet błękitnych róż oraz hasło „Powodzenia Polsko”. Rozmach kampanii robił wielkie wrażenie (taki wielki plakat, żeby powiedzieć coś tal bardzo ogólnego), ale niektórych irytował także swoim protekcjonalnym tonem.
Podobno wiele plakatów zostało zniszczonych i dość często pojawiały się sprayowe dopiski „Powodzenia IBM”. Sprayem potraktowano także drugą kampanię, która wówczas wystartowała – na plakatach Pepsi warszawianie dorysowali genitalia tańczącemu McHammerowi.
Rozwój branży był absolutnie bezprecedensowy. Firma Outdoor, jeden z pionierów rynku, w 1992 roku odnotowała 7 miliardów złotych obrotu (oczywiście według stawek przed denominacją), w następnym roku było to już 18 miliardów , a w ciągu pierwszego półrocza 994 uzyskała obroty 50 miliardów (Piątkowski, 1994). Ceny wynajmu tablic były dość wysokie (w 1994 roku średnia cena wynosiła 180 dolarów za miesiąc), ale i tak szybko rosły.
Chętnych stale, było więcej niż billboardów. Koniunktura była tak fenomenalna, że każdy, kto miał kawałek sklejki, pędził budować tablice. Tablice budowali zresztą także ci, którzy nie mieli nawet sklejki. Jeden z dzisiejszych potentatów zaczynał od wieszania na ścianach samych ram – plakaty przyklejano w tym wypadku prosto na tynk. Inny z prekursorów branży jeździł samochodem z przyczepką do Niemiec, skąd przywoził zdezelowane, złomowane tablice, trochę je odświeżał i montował na ścianach. Wszystkie koszty zwracały się przy pierwszym zleceniu. Powstało mnóstwo lokalnych firm, które doskonale prosperowały posiadając nawet 50-100 tablic w okolicy.
.
Działania reklamowe w sklepie - Reklama Wrocław
Reklama towarzyszy nam podczas czytania codziennej prasy, podczas oglądania telewizji oraz w trakcie radiowych audycji. Towarzyszy nam również wtedy, gdy idziemy do sklepu na zakupy. Wyobraźmy sobie „dziwnie” oklejoną witrynę takiego sklepu, powodującą negatywne skojarzenia.
Reklama w sklepie to dla producentów ostatnia szansa, by zachęcić nas do zostania w sklepie i zachęcić nas do wybrania produktu. W sklepie pojawia się coraz więcej reklam i wszelkiego rodzaju działań wpływających na zachowania konsumentów.
Jak wynika z badań to właśnie w sklepie wiele osób podejmuje ostateczną decyzję odnośnie tego, co i od jakiego producenta chce kupić. Ci, którzy kupują pod wpływem chwili, bez przygotowania sobie wcześniej odpowiedniej listy, są najbardziej na takie działania podatni.
Tacy klienci to szansa dla firm, które chcą skutecznie sprzedawać, unikając jednocześnie zbyt drogich kampanii reklamowych w mediach. Dla mniejszych przedsiębiorców skuteczniejszym działaniem jest reklamowanie swego produktu właśnie w sklepie, gdzie pod wpływem chwilowego impulsu wielu klientów staje się bardziej podatnych na sugestie.
Często zdarza się, że potężne firmy właśnie w sklepie zostają pokonane przez tych mniejszych przedsiębiorców, którzy właśnie przy sklepowych półkach zabiegają o uwagę klientów. Jak pokazują wyniki badań, taka reklama w sklepie nie tylko ma sens, ale i dużą siłę oddziaływania.
Choć jeszcze niedawno taka właśnie forma reklamy była lekceważona i stosowana co najwyżej jako środek promocji o charakterze pomocniczym, dziś coraz częściej stosowana jest jako całkowicie samodzielne działanie.
Ci, którzy zakupy robią dość spontanicznie, to główni adresaci tej formy reklamy. Nic wiec dziwnego, że taka forma rozwija się coraz dynamiczniej. Na czym polega skuteczność takiej reklamy w miejscu, w którym robimy zakupy?
Przede wszystkim taka reklama przypomina nam o istnieniu na rynku określonych marek, zaś reklama umiejętnie połączona z promocją w miejscu sprzedaży zwiększa efekty perswazji.
Dodatkową szansą na zwiększenie skuteczności takiej formy reklamy jest możliwość bezpośredniego kontaktu konsumentów z reklamowanym towarem. Co więcej, w sklepie łatwiej dotrzeć do konsumenta i jego wyobraźni.
Miejsca ostaniego kontaktu
Reklama zewnętrzna okazuje się doskonale przystosowana do wyzwań nowych czasów. Rozwój koncepcji zintegrowanej komunikacji, to zapewne jeden z głównych czynników wzrostu obrotów outdooru w ostatnich latach.
Outdoor towarzyszy konsumentom na ulic, w drodze do pracy, w czasie wypoczynku, tuż przed zakupami w supermarkecie. Jest w momentach bardzo pasujących do wielu strategii komunikacji – zastaje konsumentów głodnych, wesołych, znudzonych, spieszących się, stojących w korkach, będących w tłoku w autobusie , czekających na przystanku. Jest blisko miejsca zakupu.
Pewnie słusznie domniemuje się, że tuż przed zakupem mamy szczególnie dogodną szansę wpłynięcia na konsumenta i skłonienia go do wyboru naszej marki, dlatego w myśleniu strategicznym tak wielką wagę przykłada się do tak zwanych miejsc ostatniego kontaktu, co oczywiście bardzo sprzyja reklamie zewnętrznej.
Dlatego powinniśmy szczególnie zadbać o szatę graficzną naszej witryny. Odpowiednie oklejenie witryny, umożliwi nam uzyskanie doskonałego dopasowania pomiędzy treścią komunikatu, a motywacją konsumentów. Nadrzędną zasadą jest to, aby nie tylko mówić właściwą rzecz, ale także aby mówiąc ją we właściwym momencie , gdy konsument jest najbardziej podatny na przekaz.
Reklama w miejscu sprzedaży. Oklejania witryn Wrocław
Choć nie tak skuteczna jak reklama prezentowana w środkach masowego przekazu, może cieszyć się dużą popularnością i uznaniem w oczach przedsiębiorców. Reklama w miejscu sprzedaży ma swój indywidualny charakter i specyfikę.
Miejsce sprzedaży jest przecież miejscem, w którym często zapadają decyzje o dokonaniu konkretnego zakupu.
Choć wiele osób wchodzących do sklepu wie już dokładnie, co chce kupić, spora grupa klientów decyzję podejmuje dopiero w trakcie zakupów. To głównie do nich skierowana jest reklama prezentowana w miejscu sprzedaży.
Wśród licznych zalet witryn oklejonych reklamą na pierwsze miejsce wysuwa się jej bezpośrednie oddziaływanie na klientów, dzięki czemu zachęca ona skutecznie do dokonania zakupu pod wpływem nagłego impulsu.
Natychmiastowe i spontaniczne zakupy są jej najlepszym efektem, do którego zresztą usilnie dążą nadawcy takiej reklamy. Miejsce sprzedaży pozwala również na dokonywanie różnego rodzaju prezentacji oferowanych produktów przy stosunkowo niskich kosztach.
Demonstracja produktu oraz degustacja w przypadku artykułów spożywczych mogą dla klientów stanowić najlepszą zachętę do dokonania zakupu, zatem przedsiębiorcy chętnie korzystają z takiej możliwości.
Pewną wadą reklamy w miejscu sprzedaży jest jednak jej ograniczony zasięg oraz brak narzędzi pozwalających ustalić jej efektywność. Dodatkowym zagrożeniem dla firm promujących się w taki właśnie sposób są podobne działania, podejmowane w tym samym czasie i miejscu, przez firmy konkurencyjne.
Środkami reklamy, które może zaoferować nadawcom miejsce sprzedaży, są zazwyczaj sklepowe witryny lub specjalne ekspozycje umieszczone już w punkcie sprzedaży. Dobrze sprawdzają się również neony na budynkach oraz stoiska, w których można spróbować zachwalanych produktów. Nośnikami przekazu reklamowego, z których najczęściej korzysta się w miejscu sprzedaży, są ulotki, plakaty, specjalne stojaki reklamowe oraz ekspozycyjne regały.
Niewolnicy reklam!
W ciągu jednej doby naszym oczom, uszom, a czasami nawet zmysłowi powonienia podawana jest reklama w każdym rodzaju i smaku. Oklejona witryna, samochód, radio, telewizja - reklamy otaczają nas wszędzie. Jednak czy w takim natłoku jeszcze zwracamy uwagę na reklamowane w ten sposób produkty? Wydaje się, że całe nasze życie to jedna wielka reklama. Wszak reklama kierowana jest także do dzieci.
Jednak nie tylko one poddawane są ciągłemu procesowi narzucania produktów. Będąc na zakupach z głośników wydobywa się łagodna muzyka, a w powietrzu unosi się zapach świeżego pieczywa - czasami wytwarzanego w sposób sztuczny - zachęcającego nas do odwiedzenia stoiska z pieczywem. Nawet nie mamy świadomości kreowania naszego życia w sposób przedstawiany w reklamach. To tylko jeden z przykładów na to, że reklama otacza nas ze wszystkich stron. Aby w pełni potwierdzić postawioną tezę, wystarczy wspomnieć o środkach masowego przekazu w których reklama bryluje.
Trudno dzisiaj znaleźć kogoś, kto nie czuje na plecach oddechu produktu podsuwanego nam w reklamach. Tym samym warto powrócić do pytanie postawionego na początku. Wydaje się, że ludzie nie skupiają się na reklamach danych produktów.
Jednak większość z nas czyni to podświadomie. Z jednej strony reklama jest pomijana, ale z drugiej gdy dokonujemy zakupu, odczuwamy presję zakodowanego w naszej podświadomości produktu, który utkwił tam w serwowanych reklamach.
Tym samym, w wolnym, demokratycznym i kapitalistycznym świecie, reklama nie tyle jest dźwignią handlu, ale zniewoliła nasze umysły i podświadomość.
Zapraszamy na inne strony serwisu!
Strona główna, - Oklejanie witryn Wrocław - Oklejanie witryn sklepowych Wrocław - Usuwanie folii Wroclaw - Oklejanie samochodów Wrocław Oklejanie samochodów folią Wrocław - Tablice reklamowe Wrocław -strony internetowe Wrocław - banery reklamowe Wrocław - Pozycjonowaie stron www - Ogrodzenia placu budowy reklmą - Szyldy Wrocław - Kasetony reklamowe - Reklama Wrocław - Stojaki reklamowe - Litery przestrzenne - Wizytówki -Ulotki reklamowe - Oferta dla nowych Firm - Stoiska targowe Wrocław - Rollupy Wrocław - Ciekawostki - Przyciemnianie szyb - Oklejanie witryn Legnica - Oklejanie witryn Oława - Oklejanie witryn Rawicz - Oklejanie witryn Świdnica - Oklejanie witryn Oleśnica - Makiety architektoniczne Makiety zamków Makiety domów Makiety cennik Modele